2024 Yılı İlk Atama Kapsamında İlçemize Atanan Sözleşmeli Öğretmenlerle İlgili Duyuru ve İstenecek Belgeler
482
14:12
09.12.2024

2024 YILI SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMEN OLARAK ATANANLARDAN GÖREVE BAŞLAMA ESNASINDA İSTENECEK BELGELER

1-Lisans diploması veya geçici mezuniyet belgesinin aslı ya da onaylı örneği veya e-devlet üzerinden alınan diploma belgesi.

2- Varsa pedagojik formasyon belgesi veya bu belgenin onaylı örneği

3-  Varsa  denklik belgesi veya bu belgenin onaylı örneği

4- Felsefe bölümü mezunlarından 16 kredi sosyoloji, 16 kredi psikoloji; Sosyoloji bölümü mezunlarından 8 kredi mantık, 16 kredi felsefe, 16 kredi psikoloji aldığına dair resmi belgenin (Transkript kabul edilmeyecektir.) aslı ya da onaylı örneği ve bir adet fotokopisi,

5-Elektronik Mülakat Başvuru Formu (il millî eğitim müdürlüklerinden temin edilecektir),

6- Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (6 adet),

7-.Nüfus cüzdanı fotokopisi,

8-Mal bildirimi (Müdürlüğümüz tarafından göreve başlama esnasında verilecek),

9-Kamu Görevlileri Etik Sözleşmesi (Müdürlüğümüz tarafından göreve başlama esnasında verilecek),

10-.Başvuru esnasında Pedagojik Formasyon Belgesi yerine resmî yazı ibraz edenlerden Pedagojik  Formasyon Belgesi,

11-Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu (güncel tarihli)

12-Erkek adaylar için e-devlet üzerinden alınacak barkodlu askerlik durum belgesi,

13-E-devlet üzerinden alınacak barkodlu adli sicil kayıt belgesi

 

-         Sağlık kurulu raporu Sağlık Bakanlığının "erapor.saglik.gov.tr/portal/" internet adresinde yer alan "e-Rapor Doğrulama" sisteminde sorgulanacak, bu sistemde doğrulanmayan sağlık kurulu raporları kabul edilmeyecektir

 

-         Göreve başlama işlemleri güvenlik soruşturmasından sonra yapılacaktır. Güvenlik soruşturması sonuçlandığında ilgili kişi aranarak göreve başlama işlemleri için çağırılacaktır. 

 

-          İlçemize atanan sözleşmeli öğretmenler,  yukarıda istenen belgelerle birlikte  şahsen başvurarak göreve başlama talebinde bulunacaktır. İstenilen belgeleri tam olarak ibraz edenler, sözleşme yapılarak göreve başlatılacak, belgelerinde eksiklik görülenler ya da belgeleri eksik olanlar göreve başlatılmayacaktır.

 

(Vekâleten göreve başlamalar kabul edilmeyecektir.)

 

NOT: Müdürlüğümüze göreve başlamak için gelen öğretmenlerimiz gelmeden önce "Şemdinli Şubesine"  ait Halk Bankasından hesap açıp gelmeleri gerekmektedir.

(İstenilen belgelerin asılları ve bir adet fotokopi dosyası da hazırlanacaktır.)

Yayın Tarihi: 09.12.2024